Завдання і засоби

bomondreklama1

«Бомонд-реклама» готова запропонувати Вам розробку комплексного оформлення підприємства, кінцевою метою якого стане організація життєвого середовища корпорації в системний цілісний ансамбль. Наші фахівці володіють необхідним досвідом та знаннями для вирішення складних завдань, як в розробці логотипу, так і в області архітектурно-будівельних конструкцій.

Тісна взаємодія з виробництвом допомагає нашим проектувальникам створювати якісні роботи, зберігаючи необхідний баланс між креативною ідеєю і раціональністю.
Одним із засобів системного рекламного проектування є візуально-комунікаційний (або фірмовий) стиль – невід’ємна фундаментальна частина рекламної кампанії, що представляє собою систему колірних, графічних, словесних, друкарських, дизайнерських тіпоелементов (констант), що забезпечують візуальну і смислову єдність товарів і послуг, а також всієї що йде від фірми інформації, її внутрішнього і зовнішнього оформлення.

bomondreklama2
Основними елементами фірмового стилю є такі складові:

Товарний знак – оригінально оформлене художнє зображення, що служить для

идентифицирования товарів і / або послуг підприємств, а також впізнаваності їх реклами. Синонімами товарного знака є: емблема, марка, фірмовий знак, фірмова марка.

Товарні знаки можуть бути: образотворчими, словесними, змішаними і об’ємними. Одна і та ж фірма може мати кілька зареєстрованих товарних знаків, розроблених як для ідентифікації різних підрозділів, так і для різних товарних груп.

Логотип – оригінальне графічне виконання словесного товарного знака.

За допомогою фірмового стилю, як правило, вирішують наступні завдання:

  • Ідентифікація фірми і її продукції.
  • Створення позитивного іміджу власника знака.
  • Зниження рекламних витрат. Реальна ціна продажу товарів “розкручених” марок (brand name) може в 1.5 – 2 рази і більше перевищувати вартість аналогічних за споживчими властивостями, але менш відомих.
  • Зниження витрат на комплексне рекламно-візуальне оформлення підприємств (особливо мереж АЗС, магазинів і т.п.) шляхом уніфікації, типізації, модульності елементів візуально-комунікаційного стилю.
  • Розвиток корпоративного духу. Товарний знак – свого роду прапор фірми, а перемагати в чесному бою конкурентів зручніше згуртованим колективом.
  • Захист від недобросовісної конкуренції.
  • bomondreklama3Привнесення елементів сучасного дизайну в повсякденне ділове життя.

Для об’єктивної оцінки якості запропонованих графічних рішень товарного знака замовнику необхідно знати наступні критерії:

  • Оригінальність. Це не тільки прагнення створити щось нове, своє, але і охраноспособность знака: схожість з іншими знаками, “вторинність” образу унеможливлюють його реєстрацію.
  • Лаконічність, виразність. Знак, обтяжений великою кількістю деталей не відповідає основній вимозі – легкості идентифицирования, і ускладнює технологію його відтворення.
  • Технологічність, універсальність. Одне і те ж зображення повинно легко наноситися (і добре виглядати) на папір, шкіру, пластик, бетоні, дерево і т.д. Знак може бути величиною від 5 мм до 15 м і більше. Він не повинен створювати проблеми технологам при будь-якому вигляді відтворення. Знак повинен бути красивий і в кольоровому і в чорно-білому виконанні.
  • Довговічність. Концепція знака повинна допускати можливість подальшої модернізації, при якій знак повинен зберегти свою впізнаваність. Радять дотримуватися двох простих правил:

а) не гнатися за модою і б) насичувати знак конкретикою, намагатися використовувати стилізовані зображення, а ще краще – абстрактні образи.

  • Інтернаціональність. Необхідно уникати символів, які в різних країнах сприймаються по-різному. Наприклад, слова “щит”, “прод” досить неприємно звучать англійською, і т.п.
  • Адекватність, асоціативність. Наприклад, легкий, стрімкий, неврівноважений логотип парфумерної фірми. Або візуально стійка, навіть кілька великовагова тектоніка логотипу банку, що викликає почуття солідності і надійності.
  • Фонетична досконалість логотипу. Наприклад, невдалі рішення: “Інскрам”, “Комарк-Т” і т.п.

Комплексне оформлення – комплекс заходів зі створення системного цілісного ансамблю в візуально-комунікаційному середовищі корпорації на основі єдиного стильового рішення.

Візуально-комунікаційне середовище корпорації можна розділити на:
– Внутрішню: інтер’єр з системою візуальної навігації і корпоративної реклами;
– Зовнішню: фасад і прилегла територія з елементами реклами та покажчиків;
– Трансакційні: зв’язок з громадськістю, рекламна кампанія, обмін даними. Суб’єктами трансакционной середовища є працівники фірми, покупці, замовники, партнери … Як об’єкти виступають послуги, товар, рекламоносії.
Професійно розроблений візуально-комунікаційний стиль по комбінаторному принципом однаково легко реалізується в зовнішній рекламі, в корпоративної агітації, в візуально-комунікаційних носіях.

Зовнішня реклама – це ефективний спосіб позиціонування рекламного образу в місцях масового скупчення людей з метою викликати інтерес у потенційного кола клієнтів. Однією з основних завдань зовнішньої реклами є також формування стійкого позитивного іміджу бренду – його позиціонування у свідомості клієнта.

Елементами зовнішньої реклами є різні вивіски, пілони, щоглові рекламні конструкції, банера.

bomondreklama4
Корпоративна агітація – набір засобів, спрямованих на розвиток і зміцнення корпоративного духу, цілісності і згуртованості колективу компанії. Як корпоративної агітації використовуються константи фірмового стилю: корпоративні прапори і прапорці, внутрішні вивіски і постери, значки, корпоративний одяг …, а також різні корпоративні заходи.

bomondreklama5
Візуально-комунікаційні носії – вся поліграфічна і рекламна продукція, що бере участь у проведених трансакціях різного типу.

Наші клієнти
  • ТНК
  • Life
  • Эко-маркет
  • Техноярмарок
  • Нафтогаз
  • Окко
  • WOG