Дизайн і рекламне оформлення АЗС

dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZS-1

АЗС-брендінг

Сучасні АЗС – комплекси являють собою синтез передових досягнень техніки, дизайну і як невід’ємної частини будь-якого бізнесу – маркетингу. Сьогодні ринок уже не реагує на досить дієві

  • в минулому маркетингові стратегії. Число гравців на ринку ПММ збільшується, росте асортимент реалізованої продукції, перелік послуг, що на АЗС супутніх послуг. Значно зріс рекламний потік візуальної інформації. У ситуації, що маркетингової галасу споживач змушений робити єдиний, в його розумінні, правильний вибір. В даному виборі визначальну роль відіграє формується в свідомості споживача образ Вашого бренду. За результатами маркетингових досліджень:
  • 72% споживачів заявляють, що вони готові заплатити 20% додаткової вартості за бренд, який їм подобається;
  • 25% споживачів стверджують, що ціна для них не важлива, якщо вони купують бренд, якому довіряють.
  • Більше, ніж 70% споживачів орієнтуються на бренд при прийнятті свого рішення про покупку, а більше 50% покупок в дійсності визначається брендом;
  • рекомендації колег та інших людей впливають майже на 30% покупок, які відбуваються в наші дні, тому позитивний досвід одного споживача може вплинути на рішення інших про покупку;
  • більше 50% споживачів вважає, що впливовий бренд забезпечує більш успішний старт нового товару на ринку, і вони швидше готові спробувати новий товар.В даний час в умовах жорсткої конкурентної боротьби на ринку перемагає той, хто здатний вести розумний сфокусований маркетинг.

dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZS-2
 dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZS-3

В якості найбільш ефективних творчих концепцій в рамках цілеспрямованого маркетингу слід виділити створення і позиціонування марки методом брендингу.

Брендинг АЗС – творчий процес створення конкурентоспроможної повноцінної торгової марки Вашої компанії. Даний процес ведеться в чітко обмеженому попереднім аналізом «коридорі». Брендинг АЗС включає в себе концепцію бренду, графічний пакет і дизайн (англ. «Designing» – проектування) системи фірмових елементів АЗС.

Завдання і засоби

dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZS-4
Процес АЗС – брендингу як кінцева мета маркетингу спрямований на формування позитивного образу АЗС в свідомості споживача, підвищення обізнаності клієнта про унікальні властивості бренду, що володіють вербальними властивостями. В процесі АЗС – брендингу крім маркетингових технологій активно задіяні засоби різних видів дизайну і візуальної реклами, які можна охарактеризувати як системне об’ємно-планувальних рішень. Для цього в нашій компанії працюють професіонали суміжних спеціальностей (архітектори, дизайнери-рекламісти, конструктора і технологи).

dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZS-5

Кінцева мета

Результат нашої спільної з Вами діяльності має на увазі створення цілісної життєздатної системи, яка має потенціал подальшого гармонійного розвитку. Кінцевий продукт системного рекламного проектування повинен володіти рядом властивостей, найбільш важливі з яких:

  1. Технологічність (конструктивна легкість і простота у виконанні, що допускають можливість тиражування).
  2. Економічність (безвідходний розкрій матеріалу, використання передових і енергоощадних технологій).
  3. Практичність (зручність і легкість в експлуатації, ремонту, заміни електрокомплектуючих).
  4. Лаконізм (в сучасному перенасиченому комунікаційному просторі – лаконічний рекламний образ має ряд переваг, і як результат – краще сприймається і запам’ятовується клієнтом).
  5. Простота (гармонійні пропорції, завершена композиція і відсутність зайвих деталей, як правило, притаманні краще в дизайні).
  6. Оригінальність (оригінальне ім’я, візуально-комунікаційний стиль, колористика і дизайн АЗС – обов’язкові умови для можливого патентування бренду).
  7. Комбінаторність (взаємозамінність частин і уніфікація окремих елементів, стилістична цілісність в колориті і пластиці всього комплексу).
  8. Вербальність (передача клієнту на підсвідомому рівні завуальованого змісту реклами з метою правильного позиціонування бренду. Крім слогана, назви, рекламного образу важливу роль в даному процесі відіграють зовнішні характеристики об’єкта).
  9. Комплексність (комплексне рішення задач в проектуванні, облік існуючих зв’язків об’єктів і їх частин).

dizayn-i-reklamnoe-oformlenie-AZ6-6

Володіючи вищепереліченими властивостями АЗС – комплекс, не створюючи зайвих турбот своїм власникам, буде легко конкурувати на ринку і залучати нових клієнтів. Саме цю мету ми переслідуємо разом з Вами, шановні клієнти.

Наші клієнти
  • ТНК
  • Life
  • Эко-маркет
  • Техноярмарок
  • Нафтогаз
  • Окко
  • WOG